Независимое аналитическое интернет-издание "Искра" это право на информацию.

Итерация свойственна человеку, рекурсия божественна. © Питер Дойч

На главную страницу

Парольный вход для авторов.

автор: c до
Залізничники успішно завершили ремонт мосту за надскладною технологію застосованою в Україні вперше
Автор: Виктор Смирнов      Дата: 08.11.2017 10:45


     Одеські залізничники разом зі своїми львівськими колегами успішно завершили ремонт 214-метрового мосту через р. Південний Буг. Технологія роботи настільки високого рівня складності перша в практиці українських залізниць, тому її реалізація вимагала найвищого рівня інженерного забезпечення, якості виконання підготовчих робіт та високої кваліфікації персоналу.
     Міст знаходиться на 49 км перегону колійний пост 48 км – Губник дільниці Христинівка – Вапнярка. Комплекс проведених робіт дозволив підвищити швидкість руху поїздів через міст до 60 км/год. До виконання зазначеного комплексу робіт діяло обмеженням швидкості руху поїздів до 40 км/год, адже внаслідок тривалого терміну експлуатації (капітальних ремонт мосту проводився у 1945-1950-х рр..) знизилася вантажопідйомність і надійність мосту.
     Протягом 2011-2015 рр. були замінені три прогонові споруди. Роботи з заміни четвертої (останньої) секції мосту на нову виконувалися з 10 по 17 жовтня із задіянням кранів ЕДК-2000 вантажопідйомністю 200 тонн.
     З метою економії коштів та забезпечення якнайшвидшого виконання робіт, було запропоновано технологію з використанням відновлювальних кранів ЕДК-2000 для монтажу прогону 250 т та переміщення прогонової споруди вагою 200 т на залізничних платформах по існуючому мосту.
     Перед укладанням прогонової споруди Одеський діагностичний центр провів нівелювання, у тому числі розрахунки під безбаластне мостове полотно. Унікальність виконання цих робіт у тому, що одночасно працювали два крани. Тому роботи виконувалися із суворою синхронізацією, злагодженістю дій та суворим дотриманням вимог техніки безпеки, адже це дуже відповідальна та серйозна частина роботи, де важливим є кожен міліметр. Доволі напруженими були моменти, коли залізничники демонтували прогонові споруди і машиністи кранів працювали по обидва боки ріки на додаткових опорах висотою близько 14 метрів. Кранівники з ювелірною точністю виконали роботи – новий прогін вагою до 200 тонн завели на вісь підготовлених опор. Залізничники вперше працювали на такій висоті, але результат роботи виправдав докладені зусилля команди залізничників.
     Завдяки чіткості і злагодженості дій мостобудівників, роботи було проведено на найвищому технічному рівні, а тривалість «вікна» скорочено з 12 до 9 діб. Вартість виконаних робіт становить 12 мільйонів гривень. Економія коштів, у порівнянні з традиційною технологією, становить близько 18 млн. грн.
     У роботі брали участь працівники регіональної філії «Одеська залізниця»: Христинівської дистанції колії, Христинівської дистанції сигналізації та зв’язку, Шевченківської дистанції електропостачання, Роздільнянського та Знам’янського відновних поїздів, а також Львівского мостопоїзду МБП-61 регіональної філії «Львівська залізниця». Усього у роботі брали участь понад сотню залізничників.
     Працівники магістралі вкотре довели свою здатність оперативно та злагоджено вирішувати надскладні завдання.


Автор: Виктор Смирнов прочтений: 85 оценки: 0 от 0
© Свидетельство о публикации № 16406
  Цена: 1 noo



Ваши комментарии

Пароль :

Комментарий :

Осталось символов
Доступна с мобильного телефона
Чат
Опросы
Музыка
Треки
НеForМат
Академия
Целит
Юрпомощь


О сервере


О проекте
Юмор
Работа
О нас

Earn&Play
Для контактов
skype:noo.inc


Этот сайт посвящен Георгию Гонгадзе, символу борьбы за свободу, журналисту, патриоту, человеку... Ukraine NBU Hrivnya rate
Russian ruble rate
Noo Web System



Редакция за авторские материалы ответственности не несет
стать автором
Micronoo Links Neformat Links Noo Links Chess Links Forex Links Weapon Links

Идея и разработка
компании NOO
На сайт разработчика