Независимое аналитическое интернет-издание "Искра" это право на информацию.

Главное чудо - то, что мы живем. © Сергей Капица

На главную страницу

Парольный вход для авторов.

автор: c до

Придніпровські залізничники розпочали комплекс робіт для підвищення пропускної спроможності ділянки Пологи - Комиш-Зоря
Автор: Юрий Воеводин      Дата: 09.11.2017 06:52


     З метою повного забезпечення потреб держави та бізнесу в залізничних перевезеннях на стратегічно важливому для економіки України маріупольському напрямку Придніпровська магістраль розпочала комплекс робіт на ділянці Пологи – Комиш-Зоря.
     
     Наразі придніпровські колійники вкладають на стиковій станції Комиш-Зоря, через яку здійснюється залізничне сполучення зі станціями Маріупольського вузла, додаткову (7-му) приймально-відправну колію завдовжки кілометр та два стрілочні переводи. Роботи виконують фахівці Новоолексіївської колійної машинної станції № 137.
     
     «Колійні роботи на станції Комиш-Зоря проводяться у рамках реалізації першого етапу інвестиційного проекту з реконструкції ділянки Пологи – Комиш-Зоря, спрямованого на підвищення пропускної спроможності маріупольського напрямку, – говорить директор регіональної філії Микола Кужавський. – Від ініціативи і до практичної реалізації цим проектом опікується особисто в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.
     
     Перший етап також передбачає відновлення роз’їзду на 327-му кілометрі перегону Магедове – Комиш-Зоря, це в планах залізниці на 2018 рік. Наступні етапи втілюватимуться з урахуванням актуальної ситуації, що дозволить раціонально використовувати кошти. Як результат, поставлене Урядом України завдання – в повному обсязі забезпечити потребу металургійних комбінатів Приазов’я в залізничних перевезеннях, буде виконане», – підсумовує Микола Кужавський.
     
     Розпочаті на станції Комиш-Зоря колійні роботи будуть завершені вже за кілька днів. Водночас придніпровські залізничники неухильно виконують свої зобов’язання перед металургами і навіть у період робіт забезпечують стабільний пропуск поїздів на маріупольському напрямку.
     
     Нагадаємо, що для підвищення пропускної спроможності ділянки Пологи – Комиш-Зоря в 2016-2017 роках на Придніпровській залізниці виконали капітальний ремонт шести колій та п’яти стрілочних переводів по станції Пологи, середній ремонт 14,3 км колії на перегоні Магедове – Комиш-Зоря, замінили новими майже 2,8 км рейок на перегонах Магедове – Комиш-Зоря, Пологи – Гусарка та Гусарка – Магедове.
     
     У вересні регіональна філія презентувала Технічній раді ПАТ «Укрзалізниця», а згодом і правлінню товариства стратегію розвитку ділянки Пологи – Комиш-Зоря. Саме цю стратегію було покладено в основу інвестиційного проекту з реконструкції ділянки Пологи – Комиш-Зоря, спрямованого на підвищення пропускної спроможності маріупольського напрямку.


Автор: Юрий Воеводин прочтений: 140 оценки: 0 от 0
© Свидетельство о публикации № 16420
  Цена: 1 noo



Ваши комментарии

Пароль :

Комментарий :

Осталось символов

Доступна с мобильного телефона
Чат
Опросы
Музыка
Треки
НеForМат
Академия
Целит
Юрпомощь


О сервере


О проекте
Юмор
Работа
О нас

Earn&Play
Для контактов
skype:noo.inc


Этот сайт посвящен Георгию Гонгадзе, символу борьбы за свободу, журналисту, патриоту, человеку... Ukraine NBU Hrivnya rate
Russian ruble rate
Noo Web System



Редакция за авторские материалы ответственности не несет
стать автором
Micronoo Links Neformat Links Noo Links Chess Links Forex Links Weapon Links

Идея и разработка
компании NOO
На сайт разработчика