Независимое аналитическое интернет-издание "Искра" это право на информацию.

Зри в корень! © Козьма Прутков

На главную страницу

Парольный вход для авторов.

автор: c до

Неефективне використання клієнтами зерновозів призводить до збільшення їх обігу та зриває виконання заявок відправників
Автор: Вячеслав Кононенко      Дата: 19.12.2017 22:06


     Укрзалізниця для перевезення зернових вантажів використовує увесь свій робочий парк зерновозів. За 11 місяців 2017 року відправлено 401,1 тис. вагонів. Для збільшення обсягів перевезень зерна клієнти мають прискорити обіг зерновозів і не затримувати їх в очікуванні вивантаження в портах. Також елеватори повинні відповідати заявленим планам, а відправки здійснюватися весь рік, а не сезонно.
     
     Доказом неефективного використання зерновозів клієнтами є той факт, що на припортових станціях Великої Одеси щодоби в очікуванні вивантаження простоює 4500 – 5000 вагонів із зерновими культурами, а середній простій зерновоза може сягати 12 – 14 діб. Заявники (компанії-посередники) намагаються швидко заповнити планами та електронними узгодженими заявками з портами всю пропускну здатність станцій згідно з єдиним технологічним процесом, не враховуючи при цьому реальну кількість вантажу на елеваторі. Це стається і через те, що елеватори не надають підтвердження щодо наявних обсягів і не несуть за це відповідальності. Елеватори важко долучити до обов’язку декларування реальних наявних обсягів.
     
     З жовтня 2017 року залізничники впровадили систему планування відправницьких маршрутів та ступеневих збірних маршрутів. Так, у жовтні було відвантажено 42 маршрути, в листопаді – 217 маршрутів. Про результативність цього кроку свідчить те, що транзитний обіг порожнього вагона-зерновоза зменшився до 16 діб з 38 діб. Тому Укрзалізниця і надалі буде застосовувати маршрутизацію зернових відправок та пропонувати відправникам планувати відправки рівномірно упродовж всього року, а не сезонно. Коротка сезонність відправок негативно позначається на плануванні та використанні наявного робочого парку.
     
     Окрім того, інфраструктура елеваторів повинна відповідати заявленим планам, а наявність вантажу на них повинна контролюватися власниками елеваторів, тобто елеватори мають відповідати за обсяги вантажу і бути його відправниками. Наразі у робочому парку Укрзалізниці близько 10 тис. зерновозів, а загальний вагонообіг – 10 діб.
     
     Таким чином, Укрзалізниця має можливість надавати для перевезень 30 000 вагонів на місяць. Щоб задовольнити заплановані відправником 58 тис. зерновозів щомісячно, необхідно покращувати обіг зерновозів, а для задоволення заявлених обсягів потрібне відповідальне ставлення всіх учасників логістичного ланцюга.
     
     Тому всі критичні заяви зерновиків – це спроба перекласти відповідальність за свою неефективну роботу на перевізника.


Автор: Вячеслав Кононенко прочтений: 270 оценки: 0 от 0
© Свидетельство о публикации № 17138
  Цена: 1 noo



Ваши комментарии

Пароль :

Комментарий :

Осталось символов

Доступна с мобильного телефона
Чат
Опросы
Музыка
Треки
НеForМат
Академия
Целит
Юрпомощь


О сервере


О проекте
Юмор
Работа
О нас

Earn&Play
Для контактов
skype:noo.inc


Этот сайт посвящен Георгию Гонгадзе, символу борьбы за свободу, журналисту, патриоту, человеку... Ukraine NBU Hrivnya rate
Russian ruble rate
Noo Web System



Редакция за авторские материалы ответственности не несет
стать автором
Micronoo Links Neformat Links Noo Links Chess Links Forex Links Weapon Links

Идея и разработка
компании NOO
На сайт разработчика