Японія – ринок у фокусі для українського аграрного експорту
Автор: Юрий Воеводин Дата: 29.12.2017 17:00
В 2017 році, який став «Роком Японії в Україні», стартував довгостроковий проект, який реалізують консалтингово-дослідницька компанія Consulting integrated, в партнерстві з Київською торгово-промисловою палатою та за інформаційної підтримки Мінагрополітики. Головною метою цього проекту є стале збільшення обсягів експорту української аграрної та харчової продукції на ринок Японії. В рамках реалізації цього проекту був проведений аналіз ринку харчових продуктів Японії і були визначені найбільш привабливі сектори для експорту української харчової продукції. Восени відбувся перший трейд-тур українських виробників до Японії, в рамках якого вони мали змогу налагодити контакти з представниками торговельних мереж цієї країни. 22 грудня компанія Consulting integrated, за підтримки Мінагрополітики, під патронатом посольства Японії в Україні та за участі Ukrainian food export board провели інформаційну зустріч: «Практика виходу на ринок Японії. Досвід експертів та експортерів», щоб поділитись результатами перших кількох місяців реалізації проекту. У заході взяли участь більше 15 українських виробників продуктів харчування. Під час цієї зустрічі заступник Міністра аграрної політики та продовольства України з питань євроінтеграції Ольга Трофімцева відмітила, що сьогодні вже шість українських компаній регулярно постачають свою продукцію на ринок Японії. Подібні заходи, на думку заступника Міністра, є ключовими з точки зору обміну досвідом та інформацією між представниками українських компаній, а також для отримання цінної інформації — «з перших рук», щодо особливостей виходу та роботи на ринку продуктів харчування Японії. За словами Ольги Трофімцевої, такий проект є чудовим прикладом успішного державного-приватного партнерства для досягнення спільних цілей. В рамках цього проекту з налагодження експорту до Японії планується проведення регулярних трейд-турів до Японії і в наступному 2018 році. Ключовою подією для українських експортерів, що бажають вийти на ринок Японії, буде участь у найбільшій в Азії виставці продуктів харчування Foodex Japan, яка відбудеться в Токіо з 6 по 9 березня 2018 року. Ряд українських виробників вже підтвердили свої плани щодо участі у виставці за підтримки Consulting integrated. Міністерство аграрної політики та продовольства України буде супроводжувати участь українського бізнесу в цьому заході інформаційно. Довідково: За 11 місяців 2017 року аграрний та харчовий експорт до Японії склав $ 80,231 млн. Ключові товари експорту: тютюн та вироби з нього — $ 58,9 млн, зернові злаки — $ 18,9 млн, молоко згущене — $ 0,9 млн, продукти переробки овочів та плодів — $ 0,5 млн та інші. Імпорт становив — $ 2,9 млн, ключові товари: ефірні масла — $ 1,7 млн, різні інші харчові товари — $ 0,6 млн та інші.
Автор: Юрий Воеводин
прочтений: 886 оценки: 0 от 0
© Свидетельство о публикации № 17319
Цена: 1 noo
|
Ваши комментарии
|
Чат
Опросы
Музыка
Треки
НеForМат
Академия
Целит
Юрпомощь
О сервере
О проекте
Юмор
Работа
О нас
Earn&Play
Для контактов skype:noo.inc



|