Независимое аналитическое интернет-издание "Искра" это право на информацию.

Гуманизм - оружие небожителей ©

На главную страницу

Парольный вход для авторов.

автор: c до

Перший Національний фестиваль соціальної реклами
Автор: Станислав Власенко      Дата: 05.12.2005 09:27


     30 листопада 2005 року у Будинку Кіно (Київ, вул. Саксаганського, 6) Міністерство України у справах сім’ї, молоді та спорту, Державна соціальна служба для сім’ї, дітей та молоді спільно зі Спілкою рекламістів України та Українським професійним журналом “Маркетинг і реклама” проводять урочистості з нагоди Першого Національного фестивалю соціальної реклами
     
     У програмі заходу:
     • церемонія відкриття Фестивалю соціальної реклами ( о 1000 – фойє ІІІ поверху);
     
     • прес-конференція та нагородження переможців творчого конкурсу (1100- 1200 –
      ІІ поверх, Голуба вітальня);
     • круглий стіл „Соціальна реклама у контексті соціальної політики держави”
      (1300 -1500 - ІІ поверх, Голуба вітальня);
     • виставка робіт учасників творчого конкурсу Фестивалю (фойє ІІІ поверху - працює впродовж
      30 листопада з 10.00 до 17).
     
     В церемонії відкриття Фестивалю візьме участь Посол ООН в Україні Лілія Подкопаєва.
     
     До творчого конкурсу Фестивалю залучилися 476 учасників, які надіслали 617 конкурсних матеріалів. Серед них: 159 робіт від центрів соціальних служб для сім’ї. дітей та молоді, 97 - від студентської молоді, 237 – від Спілки рекламістів України та 39 - від громадських організацій, міністерств і відомств України.
     Конкурсним журі відзначено 63 кращі роботи у трьох видах соціальної реклами: зовнішня, друкована та відео. Переможці отримають спеціальні дипломи та призи.
     До складу журі увійшли досвідчені фахівці рекламної справи, члени творчих спілок, представники ведучих ЗМІ, державних установ і відомств (детальніша інформація у додатку до прес-релізу). Голова журі - Старощук Михайло Іванович, голова Спілки рекламістів України, член національної Спілки журналістів України; лауреат міжнародних конкурсів. Функції голів журі за номінаціями виконували: директор рекламного агентства „Alter V” Наталя Михайлова – друкована реклама, голова Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко – зовнішня реклама, керівник рекламного агентства „Кінограф”, переможець багатьох рекламних фестивалів Віталій Кокотко - відеореклама.
     Найважливішим здобутком Фестивалю стало загальнонаціональне порушення проблем соціальної реклами. Соціальні працівники, державні службовці, представники громадських організацій, науковці та практики отримали можливість обмінятися ідеями в галузі соціальної реклами. Творчий конкурс Фестивалю виявив найкращих митців у сфері соціальної реклами та визначив роботи, гідні стати зразком для створення рекламної продукції.
     Найактуальніші теми - проблеми українського суспільства, громади, сім’ї, соціального захисту дітей, пропаганди здорового способу життя та охорони довкілля.
     Організатори висловлюють подяку офіційним партнерам Фестивалю: громадському об’єднанню „ЕКО 25 %” та ТОВ “РТМ-Україна”, інформаційним партнерам та спонсорам: Національній телекомпанії України, телеканалам „5 канал” та телеканалу НТН, журналам „Зеркало рекламы”, „Маркетингові дослідження в Україні”, телевізійній програмі „В центрі уваги”, Рекламній групі „Стиль-С”.
     
     Список журі Першого Національного фестивалю соціальної реклами:
     
     Голова журі - Старощук Михайло Іванович, голова Спілки рекламістів України, Член національної Спілки журналістів України, професіональний художник, лауреат міжнародних конкурсів;
     
     Голова журі у номінації „друкована реклама” - Михайлова Наталія Василівна, президент рекламної компанії “Alter-V”;
     Члени:
     Антонович Євген Антонович, проректор Інституту Реклами, член Спілки рекламістів України, Член Спілки дизайнерів України, професор;
     
     Кудіна Людмила Іванівна, головний редактор журналу “Дзеркало реклами”, член Спілки рекламістів України;
     Пилипчук Святослав Ростиславович, арт-директор рекламної агенції “Арт-Мастер”, член Спілки рекламістів України, лауреат міжнародних фестивалів;
     Толстоухова Світлана Валентинівна, директор Державної соціальної служби для сім’ї, дітей та молоді, кандидат педагогічних наук, заслужений працівник соціальної сфери;
     Чуєв Сергій Іванович, головний редактор журналу "Дизайн", Заступник Голови Спілки дизайнерів України;
     Шкарупа Марина Борисівна, арт-директор РА «Фирма «Кардинал», учасник міжнародних фестивалів реклами;
     
     Голова журі у номінації „зовнішня реклама” - Біденко Артем Ігорович, голова Координаційної ради Асоціації зовнішньої реклами України;
     Члени:
     Андрейченко Едуард Вікторович, директор агенції “Україна-АРТ”, голова Київської організації Спілки рекламістів України;
     Катеринчук Наталія Йосипівна, шеф-редактор НТН;
     Невельчук Олег Борисович, директор РТМ-Україна;
     Рубчинський Семен Григорович, ген. директор міжнаціональної культурної агенції України “МКАУ” , член правління Київської Організації Спілки рекламістів України, заслужений діяч культури України;
     Соколова Ольга Петрівна, начальник Управління взаємодії з органами влади, ЗМІ та з питань реклами Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики;
     Воробйов Костянтин Петрович, виконавчий директор Всеукраїнського фонду „ПАЛЬМА МЕРЦАЛОВА”;
     Попова Тетяна Валеріївна, генеральний директор РА „МЕХ”;
     
     Голова журі у номінації „телевізійна реклама” - Кокошко Віталій Іванович, режисер компанії “Кінограф”, член Спілки рекламістів України, лауреат міжнародних фестивалів;
     Члени:
     Сєрков Олексій Вікторович, директор рекламної агенції “Стиль-С”;
     Ромат Євген Вікторович, головний редактор журналу “Маркетинг і реклама”, доктор наук з державного управління;
     Морозова Марина Юріївна, директор по стратегічному плануванню р/а ADV-DVA, член Спілки рекламістів України, лауреат міжнародних фестивалів;
     Таяновський Павло Ігорович, віцепрезидент Linea 12 McCann Erisson,;
     Делікатна Іветта Олександрівна, директор комунікаційного агентства Талан Проксіміті, кандидат економічних наук;
     Василенко Тетяна, управляючий директор provid BBDO.
     
     


Автор: Станислав Власенко прочтений: 983 оценки: 0 от 0
© Свидетельство о публикации № 1902
  Цена: 1 noo



Ваши комментарии

Пароль :

Комментарий :

Осталось символов

Доступна с мобильного телефона
Чат
Опросы
Музыка
Треки
НеForМат
Академия
Целит
Юрпомощь


О сервере


О проекте
Юмор
Работа
О нас

Earn&Play
Для контактов
skype:noo.inc


Этот сайт посвящен Георгию Гонгадзе, символу борьбы за свободу, журналисту, патриоту, человеку... Ukraine NBU Hrivnya rate
Russian ruble rate
Noo Web System



Редакция за авторские материалы ответственности не несет
стать автором
Micronoo Links Neformat Links Noo Links Chess Links Forex Links Weapon Links

Идея и разработка
компании NOO
На сайт разработчика