Независимое аналитическое интернет-издание "Искра" это право на информацию.

Руководить - это значит не мешать хорошим людям работать. © Сергей Капица

На главную страницу

Парольный вход для авторов.

автор: c до
У Білорусі зросли тарифи на проїзд залізницею, в Україні поки що тарифи залишаються без змін
Автор: Максим Никоненков      Дата: 03.04.2018 14:33


     У Білорусі з 1 квітня зросли тарифи на перевезення пасажирів залізничним транспортом: на регіональних лініях бізнес-класу та міжрегіональних лініях вартість проїзду збільшилася на 24 % і 32 % відповідно. В Україні ж заплановану індексацію тарифів відкладено, відповідний наказ Мінінфраструктури ще погоджується причетними відомствами.
     
     «На сьогоднішній день рівень відшкодування населенням витрат на надання внутрішньореспубліканських пасажирських перевезень залізничним транспортом не перевищує 20 %. Бюджетне субсидування на ці послуги не здійснюється. Таким чином, рішення про перегляд тарифів прийнято з метою поетапного підвищення рівня окупності перевезень пасажирів залізничним транспортом», – пояснювали напередодні підвищення тарифів у Білоруській залізниці.
     
     У відомстві додають, що «від рівня тарифів і рівня окупності витрат безпосередньо залежить можливість проведення перевізником невідкладних заходів з підтримки якості й безпеки перевезень, оновлення рухомого складу, а отже, підвищення якості надаваних населенню послуг з перевезення».
     
     Ця позиція залізничного білоруського перевізника, за даними офіційних джерел, всебічно підтримується відповідним профільним відомством Міністерством антимонопольного регулювання і торгівлі Республіки Білорусь.
     
     Укрзалізниця теж з 1 квітня планувала індексувати тарифи на проїзд пасажирів залізничним транспортом. Але відповідний наказ Міністерства інфраструктури України наразі ще знаходиться на розгляді в причетних міністерствах і відомствах. Нагадаємо, що відповідно до консолідованого фінансового плану компанії на 2018 рік передбачено індексацію тарифів на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні у 2018 році з 1 квітня на 12 % та з 1 жовтня на 12 %, що у середньому за рік складе 12,4%.
     
     Таким чином, через несвоєчасну індексацію тарифів компанія продовжує нарощувати збитки від пасажирських перевезень, адже рівень тарифів на перевезення пасажирів у вагонах 2-го класу швидкісних поїздів «Інтерсіті+» та вагонах 1-го та 2-го класу швидкісних поїздів «Інтерсіті» залишається незмінним з 2012 року. Рівень тарифів на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні у вагонах СВ залишається незмінним з 2009 року, а у всіх типах вагонів (крім СВ та «Інтерсіті+») – з жовтня 2014 року.
     
     Натомість з жовтня 2014 року фактичний індекс споживчих цін склав 192,2%, індекс цін виробників промислової продукції – 206,3%. В умовах прогнозу на 2018 рік без індексації тарифів для приведення пасажирських перевезень у внутрішньому сполученні до рівня беззбитковості (нульової рентабельності) тарифи на перевезення необхідно було б підвищити в понад 2 рази.
     
     Також залізничний транспорт несе значне соціальне навантаження через здійснення приміських та внутрішніх пасажирських перевезень за тарифами нижче економічно обґрунтованого рівня, а також перевезень пільгових категорій громадян, визначених чинним законодавством України. Перехресне субсидування пасажирських перевезень за рахунок вантажних у 2018 році за прогнозами очікується – понад 11 млрд грн.
     
     Нагадаємо, у випадку погодження Міністерством інфраструктури та причетними органами виконавчої влади, тарифи будуть проіндексовані у всіх категоріях поїздів та вагонів (крім вагонів 1-го класу поїздів Інтерсіті+), що курсують територією України.


Автор: Максим Никоненков прочтений: 45 оценки: 0 от 0
© Свидетельство о публикации № 19124
  Цена: 1 noo



Ваши комментарии

Пароль :

Комментарий :

Осталось символов
Доступна с мобильного телефона
Чат
Опросы
Музыка
Треки
НеForМат
Академия
Целит
Юрпомощь


О сервере


О проекте
Юмор
Работа
О нас

Earn&Play
Для контактов
skype:noo.inc


Этот сайт посвящен Георгию Гонгадзе, символу борьбы за свободу, журналисту, патриоту, человеку... Ukraine NBU Hrivnya rate
Russian ruble rate
Noo Web System



Редакция за авторские материалы ответственности не несет
стать автором
Micronoo Links Neformat Links Noo Links Chess Links Forex Links Weapon Links

Идея и разработка
компании NOO
На сайт разработчика