Удосконалення законів про залучення інвестицій дозволить оновити залізничну галузь
Автор: Сергей Черняк Дата: 21.07.2018 20:57
Покращення законодавчої бази у сфері залучення інвестицій необхідне залізничній галузі для розвитку великих інфраструктурних проектів, і Укрзалізниця вітає покращення законодавства в цій сфері. Про це йшлося на презентації Дорожньої карти реформ транспортної інфраструктури 20 липня 2018 року в Києві. У заході взяли участь заступник міністра інфраструктури України Віктор Довгань, голова офісу Національної інвестиційної ради Юлія Ковалів, директор із стратегічного розвитку та інвестиційної політики ПАТ «Укрзалізниця» Антон Саболевський та інші. «Створення гарних проектів, залучення великих іноземних інвесторів та забезпечення локалізації виробництва неможливе без чітких та зрозумілих правил гри. А без залучення інвестицій ми не зможемо якісно та швидко відновити нашу залізничну інфраструктуру», – зауважив під час заходу директор із стратегічного розвитку та інвестиційної політики ПАТ «Укрзалізниця» Антон Саболевський. За його словами, Укрзалізниця активно інвестує в оновлення основних фондів, зокрема, вже в цьому році з’явиться 30 нових тепловозів виробництва General Electric. Також активно ведуться переговори з декількома великими світовими виробниками електровозів щодо локалізації виробництва локомотивів в Україні: «Якщо з тепловозами маємо стратегічне бачення, то з оновленням парку електровозів Укрзалізниці необхідно визначитися». Іншим важливим інвестиційним проектом для Укрзалізниці, на переконання Антона Саболевського, є модернізація та електрифікація напрямку Долинська – Миколаїв: «Миколаївський порт є ключовим для експорту зерна, і збільшення пропускної здатності цього напрямку є нашим пріоритетом. У 2018-2019 роках інвестуємо значні кошти в проект, зокрема, у поточному році планом капітальних інвестицій передбачено 800 млн грн інвестицій у розвиток залізничної інфраструктури лише Одеської регіональної філії». Ще одним перспективним напрямком для інвестування є великі вокзальні комплекси та створення термінальних комплексів. «Наразі Укрзалізниця керує шістьма інтермодальними комплексами, але вони зосереджені переважно в центрі та на сході країни. Бачимо необхідність у створенні таких центрів у західних регіонах для перевезень товарів з Китаю до Європи. Наразі розглядаємо можливість подальшого розвитку терміналу в Чопі та будівництва ще одного в Ковелі або у Львові», - прокоментував Антон Саболевський.
Автор: Сергей Черняк
прочтений: 888 оценки: 0 от 0
© Свидетельство о публикации № 21284
Цена: 1 noo
|
Ваши комментарии
|
Чат
Опросы
Музыка
Треки
НеForМат
Академия
Целит
Юрпомощь
О сервере
О проекте
Юмор
Работа
О нас
Earn&Play
Для контактов skype:noo.inc



|