Почали випробування нового поїзда для Kyiv Boryspil
Автор: Иван Медведев Дата: 12.11.2019 07:51
На Крюківському вагонобудівельному заводі (КВБЗ) почали випробовувати на залізниці новий поїзд для Kyiv Boryspil Express. Випробування триватимуть за спеціальною програмою і продовжаться понад місяць. Технічні характеристики нового поїзда Регіональний дизель-поїзд ДПКр-3 – другий вітчизняний дизель-поїзд, створений на КВБЗ. Він має три вагони, два з них, що є головними, моторні; один – проміжний – безмоторний. Моторні вагони комплектуються силовими установками потужністю 588 кВт. “Посилено екологічний стандарт відпрацьованих газів силової установки. Тобто зменшуються викиди шкідливих речовин, забруднення навколишнього середовища”, – пояснюють у пресслужбі КВБЗ. Який він усередині Усього в трьох вагонах 170 місць. У проміжному вагоні першого класу крісла розташовані за схемою 2х2. Ширина сидіння в найбільш широкій частині не менше 490-500 мм. Вони мають широкі зручні підлокітники, індивідуальні розетки з USB-роз’ємом. У головних вагонах другого класу крісла розташовані за схемою 3х2. Ширина сидіння в найбільш широкій частині – не менше 450 мм. Між кріслами один підлокітник, індивідуальні розетки. У кожному з вагонів будуть по два багажні стелажі. Швидка посадка пасажирів Для швидкої посадки та висадки пасажирів є 12 двостулкових автоматичних вхідних дверей – по чотири на кожен вагон. Є спеціальний висувний пандус для посадки-висадки пасажирів із особливими потребами у візках. Забезпечення теплом Для експлуатації у холодну пору року призначені рідинні обігрівачі, яких усього шість – по два на кожен вагон. Це дозволяє забезпечити надійну роботу системи опалення і скоротити час на попередній підігрів салону та силових установок перед запуском у зимовий період. Передбачено і електропідігрів салону при непрацюючих силових установках і опаленні. За рахунок застосування спеціальних електричних нагрівачів здійснюється функціонування системи опалення салону від мережі 380В без вмикання силових установок і обігрівачів. Це забезпечить економію дизельного пального і попередній підігрів салону перед подачею на посадку в холодні дні.
Автор: Иван Медведев
прочтений: 424 оценки: 0 от 0
© Свидетельство о публикации № 29652
Цена: 1 noo
|
Ваши комментарии
|
Чат
Опросы
Музыка
Треки
НеForМат
Академия
Целит
Юрпомощь
О сервере
О проекте
Юмор
Работа
О нас
Earn&Play
Для контактов skype:noo.inc
|