Независимое аналитическое интернет-издание "Искра" это ваше право на информацию.

Нет ничего ценнее во вселенной, чем мысли и чувства. © Кир Булычев

На главную страницу

Парольный вход для авторов.

автор: c до

Почали випробування нового поїзда для Kyiv Boryspil
Автор: Иван Медведев      Дата: 12.11.2019 07:51


Почали випробування нового поїзда для Kyiv Boryspil      На Крюківському вагонобудівельному заводі (КВБЗ) почали випробовувати на залізниці новий поїзд для Kyiv Boryspil Express. Випробування триватимуть за спеціальною програмою і продовжаться понад місяць.
     
     Технічні характеристики нового поїзда
     
     Регіональний дизель-поїзд ДПКр-3 – другий вітчизняний дизель-поїзд, створений на КВБЗ.
     
     Він має три вагони, два з них, що є головними, моторні; один – проміжний – безмоторний. Моторні вагони комплектуються силовими установками потужністю 588 кВт.
     
     “Посилено екологічний стандарт відпрацьованих газів силової установки. Тобто зменшуються викиди шкідливих речовин, забруднення навколишнього середовища”, – пояснюють у пресслужбі КВБЗ.
     
     Який він усередині
     
     Усього в трьох вагонах 170 місць. У проміжному вагоні першого класу крісла розташовані за схемою 2х2. Ширина сидіння в найбільш широкій частині не менше 490-500 мм. Вони мають широкі зручні підлокітники, індивідуальні розетки з USB-роз’ємом.
     
     У головних вагонах другого класу крісла розташовані за схемою 3х2. Ширина сидіння в найбільш широкій частині – не менше 450 мм. Між кріслами один підлокітник, індивідуальні розетки. У кожному з вагонів будуть по два багажні стелажі.
     
     Швидка посадка пасажирів
     
     Для швидкої посадки та висадки пасажирів є 12 двостулкових автоматичних вхідних дверей – по чотири на кожен вагон. Є спеціальний висувний пандус для посадки-висадки пасажирів із особливими потребами у візках.
     
     Забезпечення теплом
     
     Для експлуатації у холодну пору року призначені рідинні обігрівачі, яких усього шість – по два на кожен вагон. Це дозволяє забезпечити надійну роботу системи опалення і скоротити час на попередній підігрів салону та силових установок перед запуском у зимовий період.
     
     Передбачено і електропідігрів салону при непрацюючих силових установках і опаленні. За рахунок застосування спеціальних електричних нагрівачів здійснюється функціонування системи опалення салону від мережі 380В без вмикання силових установок і обігрівачів. Це забезпечить економію дизельного пального і попередній підігрів салону перед подачею на посадку в холодні дні.


Автор: Иван Медведев прочтений: 424 оценки: 0 от 0
© Свидетельство о публикации № 29652
  Цена: 1 noo



Ваши комментарии

Пароль :

Комментарий :

Осталось символов

Доступна с мобильного телефона
Чат
Опросы
Музыка
Треки
НеForМат
Академия
Целит
Юрпомощь


О сервере


О проекте
Юмор
Работа
О нас

Earn&Play
Для контактов
skype:noo.inc


Этот сайт посвящен Георгию Гонгадзе, символу борьбы за свободу, журналисту, патриоту, человеку... Ukraine NBU Hrivnya rate
Russian ruble rate
Noo Web System



Редакция за авторские материалы ответственности не несет
стать автором
Micronoo Links Neformat Links Noo Links Chess Links Forex Links Bloodway

Идея и разработка
компании NOO
На сайт разработчика