Независимое аналитическое интернет-издание "Искра" это ваше право на информацию.

Альтернатива лжи не другая ложь, другого размера и другой формы, а истина. ©

На главную страницу

Парольный вход для авторов.

автор: c до

“Велика четвірка” Київради: аналіз програм
Автор: Юрий Воеводин      Дата: 23.10.2020 21:09


“Велика четвірка” Київради: аналіз програм      За добу до дня тиші для вас короткий аналіз програм партій, що беруть участь в гонці за місце у Київраді. З тих, у кого вони є і хто хоча б в теорії зможе сформувати більшість у столиці. Як не дивно, наприкінці кампанії багато хто до цих пір обмежується постами в соціальних мережах про розбитий асфальт і пробки. Але навіть якщо програми присутні, то щедрі порції популізму, нездійсненні обіцянки і соус з фантастичних проектів-як завжди в надлишку.
     
     Правда, більшість політичних сил все-таки усвідомлюють реальні проблеми 3,7-мільйонного мегаполісу. Пошарпана часом інфраструктура, пляшкові горлечка транспортного трафіку, робочі місця, безпека, що сильно постраждала після кризи 2014 року. Значить, рано чи пізно від казок партії повинні перейти і до якості життя для киян. Шукаємо перли і конструктив в копицях передвиборного гною.
     
     «УДАР» має хороші шанси з 25-30% підтримки у всіх рейтингах взяти більшість і сформувати в Київраді фракцію. А не просто обіцяти закуповувати сотнями автобуси і будувати метро, ​​а там трава не рости. У них кілька довгострокових проектів – починаючи від створення українського Діснейленду на Гідропарку і закінчуючи концепцією «через все місто за 1 годину».
     
     Перенесення частини адміністративних будівель з центру, завершення робіт на Подільсько-Воскресенському мосту, мережа перехоплюючих парковок на в’їзді до Києва і велодоріжки на Набережному шосе виглядають як комплекс заходів по боротьбі з пробками.
     
     Бортницька станція аерації – її реконструкція потрібна була на вчора. Більше 5 років тому японці надали кредит на мільйон доларів на ці потреби, та до сих пір ми не можемо їх освоїти. Добре, що вона є в програмі, одними парками і зоопарками проблему з екологією в столиці не вирішиш.
     
     5 станцій метро на Троєщину, 2 станції метро на Виноградар і пересадочні з Вокзальної для гілки на Трою. Виглядає це звичайно за одну каденцію як ненаукова фантастика, вже просто підготувати пересадку і закінчити з Виноградарем буде перемогою. Бо на Генплані гілок 6 – треба поспішати.
     
     «ЄС» – досить здорова в цілому, якщо прибрати уклін на користь пенсіонерів і європейських пенсій. Бо від середньої пенсії в 110 доларів навіть до Східної Європи в реальному світі 10-15 років.
     
     Зате важко не помітити продовження політики «ЄС» часів БПП на велику економічну свободу регіонів. Посилення децентралізації і відхід від практики позбавлення Києва відразу 20% ПДФО, як в минулому році. Логічно, бо гроші повинні залишатися на місцях, субвенції платитися, тільки стригти «шерсть» з місцевих бюджетів не вийде.
     
     Субсидії для сільгоспвиробників і сімейних ферм. Наприклад, кожне 5-те яблуко на столах споживачів в ЄС – польське. Але тому була ціна – 1,5 млрд євро в рік від Брюсселя і до 1 млрд на рік субсидій від Варшави. В принципі, реалізувати програму навіть в рамках міст супутників і ферм в передмістях Києва реально – більшість ферм у великому кластері південніше тієї ж польської столиці менше 7 га.
     
     Розвиток туризму. Бо Київська область – це не тільки став після серіалу популярним Чорнобиль, а й зелений туризм пов’язаний з Дніпром, озерами як в Підгірцях чи поселення ще епохи бронзи в Вітачеві. Ну і не варто скидати з рахунків можливість мільйонного міста: Лавра, костели і храми, екскурсії в підземелля, кав’ярні на колесах, музеї і історичний центр. Потрібно багато вкладати в сервіс і навчання персоналу, але 3,5 мільйонів іноземних і внутрішніх гостей далеко не межа.
     
     «Голос» – з його «Києвом без напрягів». Якщо прибрати обіцянки купувати сотні тролейбусів і трамваїв на тлі зростаючого дефіциту бюджету, то теж в цілому непогано.
     
     Є розуміння, що реконструкцію мостів та їх будівництво столиця зараз не потягне, і заявляється паліатив у вигляді легкого метро, ​​швидкісного трамвая і єдиної трамвайної мережі між Правим і Лівим берегом. Дивно, що немає довгострокової програми створення зон промислової та ділової активності в регіоні – адже 36% жителів живуть на Лівому березі, а робочих місць міста там заледве 15%.
     
     Заявлена ​​програма реконструкції «хрущовок» – ще років 10-15, і вони стануть просто небезпечні для своїх жителів, а розмови про це йдуть ще з Попова. Капітальний ремонт і реконструкція застарілого житлового фонду в столиці (а це 250 тисяч квартир, майже півмільйона жителів) – стратегічне завдання на майже 3 млрд доларів.
     
     Безпека і розвиток Труханового острова та Гідропарку. З вкладенням коштів в муніципальну поліцію з камерами спостереження. І інвестиціями в рекреаційну інфраструктури і транспорт. Щоб створити там зону відпочинку, а не середовище проживання агресивних алкашів і закладчиков наркотиків. В принципі централізована програма працевлаштування інвалідів це про те ж – Київ повинен стати зручним для всіх, а не тільки для молодих і здорових.
     
     «Слуга народу» – рейтинг в Києві у них десь в районі ЄС і йдуть вони ніздря в ніздрю. Значить, цілком можуть вступити в коаліцію з переможцем або по ситуації проштовхувати свої проекти. Що у них там залишається, якщо прибрати популізм від Верещук прив’язати зарплату чиновників до KPI і дістати як кролика з капелюха грошей на Київську об’їзну?
     
     Фонд на будівництво муніципального житла – непогано, що «Слуги» пам’ятають про 30% старого і застарілого житлового фонду і про те, що ситуація погіршується з кожним роком. Погано, що немає подробиць, а лише загальні фрази.
     
     Сміттєпереробний завод. Дійсно, є неприпустимим в 2020 році виробляти на рік мільйон тонн відходів і 700 тисяч залишати гнити на звалищах навколо мегаполісу.
     
     Створення системи перехоплюючих парковок і виділення окремих смуг для громадського транспорту – тему пробок експлуатує майже кожна політична сила.
     
     Ось така приблизно «Велика четвірка» і їх програми. «Батьківщина», як і «Голос», планує скоротити час в дорозі для киян удвічі, збільшити муніципальний транспорт на 100% і встановити «справедливі тарифи», але не говорить як з рейтингом в 7%. «Опозиційний блок за життя» в особі Попова обіцяє торжество соціалізму – муніципальні субсидії, знижки за «Карткою киянина», зниження тарифів та закупівлю лічильників на комунальні послуги за рахунок бюджету. «Перемога Пальчевського» або «Сила і Честь» не факт що візьмуть більше кількох місць. З іншого боку, після того як за списками комуністів до Київради йшов владика Павло і засилля Партії регіонів, в Києві прогрес видно неозброєним поглядом. Як і те, як змінилася на краще столиця за останні 5 років.


Автор: Юрий Воеводин прочтений: 395 оценки: 0 от 0
© Свидетельство о публикации № 35042
  Цена: 1 noo



Ваши комментарии

Пароль :

Комментарий :

Осталось символов

Доступна с мобильного телефона
Чат
Опросы
Музыка
Треки
НеForМат
Академия
Целит
Юрпомощь


О сервере


О проекте
Юмор
Работа
О нас

Earn&Play
Для контактов
skype:noo.inc


Этот сайт посвящен Георгию Гонгадзе, символу борьбы за свободу, журналисту, патриоту, человеку... Ukraine NBU Hrivnya rate
Russian ruble rate
Noo Web System



Редакция за авторские материалы ответственности не несет
стать автором
Micronoo Links Neformat Links Noo Links Chess Links Forex Links Bloodway

Идея и разработка
компании NOO
На сайт разработчика