Независимое аналитическое интернет-издание "Искра" это право на информацию.

На главную страницу

Парольный вход для авторов.

автор: c до
Continental звітує Україні
Автор: Сергей Любченко      Дата: 26.05.2011 15:24


     Continental звітує Україні
      В рамках найочікуванішої автомобільної події року – 19-го Київського Міжнародного автосалону SIA – 2011 – відбулася прес-конференція компанії Continental.
      Як наголосили її організатори, Continental вже протягом 140 років є і залишається надійним партнером для автовиробників та споживачів
      Коротка інформаційна довідка для українських автолюбителів : виробник шин та гумових виробів із Ганноверу виріс до провідного міжнародного постачальника автомобільної промисловості. Continental представлений на всіх ключових ринках світу та має майже 155 тисяч співробітників. Continental відзначає свою річницю разом з співробітниками та партнерами по всьому світу.
     Цього року світовий лідер серед постачальників автомобільної промисловості Continental відзначає своє 140-річчя. З моменту заснування компанії у 1871 році у Ганновері, німецький концерн невпинно зростає та розширюється. Якщо на початку свого розвитку концерн спеціалізувався виключно на шинах та гумових виробах, то зараз він перетворився на провідного світового постачальника автомобільних компонентів.
     «Наш багаторічний досвід, інноваційність, дедалі зростаюча орієнтація на міжнародні ринки та широкий портфель продуктів у різних секторах бізнесу слугують інтересам наших споживачів та партнерів»,- зазначив Ельмар Дегенхарт, голова правління Continental AG, - «Як компетентний та надійний партнер, ми завжди діємо в Ваших інтересах. Водночас ми є рушійної силою у формуванні сьогоднішніх глобальних тенденцій в автомобільній промисловості, в таких її сферах як безпека, інформація, навколишнє середовище та доступні транспортні засоби».
     8 жовтня 1871 дев'ять ганноверських банкірів і промисловців заснували фірму Continental як акціонерне товариство з назвою «Continental-Caoutchouc&Gutta-Percha Compagnie". Вартість звичайних акцій того часу у розмірі 300 тисяч талерів відповідає сучасним 6,3 млн. євро. Перший завод у Ганновері, на якому працювало близько двохсот працівників, виробляв, поміж іншого, пляшки для гарячої води, іграшкові ляльки та гумові тканини одночасно з шинами для колясок та велосипедів.
     Обсяг продажів у 1880-х роках складав близько 3,3 млн. марок, що на сьогоднішні гроші дорівнює приблизно 21,5 млн. євро. Для порівняння, у 2010 році обсяг продажів Continental Corporation у всьому світі досягнув 26 мільярдів євро.
     
     Наприкінці 20-х років минулого століття ключові гравці німецької гумової промисловості об’єдналися у нову компанію під назвою «Continental Gummi-Werke AG». Виробничі потужності нової компанії знаходилися лише в Німеччині, хоча компанія експортувала дедалі більше своїх продуктів за кордон. Проте вже з 1980-х роках компанія розпочала інтенсивне завоювання міжнародних ринків. «Міжнародна діяльність Continental вийшла за кордони Європи, коли корпорація придбала європейську філію американської компанії Uniroyal Inc, північноамериканського виробника шин General Tire, більшість акцій португальської компанії Mabor та чеського виробника шин Barum»,- зазначив пан Дегенхарт.
      Збільшення кількості працівників на заводах корпорації яскраво демонструє цей стрімкий розвиток. Якщо у 1990 році близько 51 тисячі працівників корпорації розподілялися приблизно порівну між Німеччиною та іншими країнами, то сьогодні понад двох третин із близько 155 тисяч - працюють за межами Німеччини.
     Наприкінці 1990-х років Continental Corporation модернізувала стратегію свого розвитку. Цей процес почався у 1998 році з придбання компанії Teves, що займалася виробництвом автомобільних гальм та шасі. У 2001 році корпорація придбала у компанії Daimler її підрозділ Temic, що спеціалізувався на виробництві електронних систем у міжнародному масштабі.
     Таким чином Continental як виробник шин та гумових виробів набула другу опору у вигляді поставок на конвеєр для автомобільної індустрії. Це зробило корпорацію більш захищеною від бурхливих економічних коливань.
     Придбання підрозділу компанії «Motorola», що спеціалізувався на електронних системах для автомобілів, розширило діяльність Continental у сфері телематики та інших секторах. «З найбільшим в історії корпорації придбанням - VDO Automotive AG, що належав Siemens, - Continental увійшла у вищу лігу постачальників різноманітних компонентів для автомобілів. Як наслідок, ми одночасно зміцнили наші позиції на ринках Європи, Північної Америки та Азії», - сказав пан Дегенхарт.
     З самого початку свого існування корпорація Continental демонструвала технологічну першість. У 1904 році вона стала першою компанією в світі що розробила автомобільні шини з малюнком протектора. У 1908 році вона першою запровадила змінні ободи для легкових машин. У 1943 році корпорація стала першою німецькою компанією, яка почала виробляти безкамерні шини.
     І сьогодні Continental активно підтримує розвиток ключових технологій та їхнє впровадження до серійного виробництва. У 1998 році корпорація запровадила серійне виробництво системи електронного контролю стабільності (ESC) як новаторську активну систему безпеки. У цьому році, Continental впровадить четверте покоління ESC систем у формі MK 100 ®. Тільки в Німеччині понад 80 відсотків усіх нових транспортних засобів в даний час обладнані системами ESC від різних виробників.
     У 2009 році корпорація першою в світі почала виробництво літієво-іонних батарей для використання в гібридних транспортних засобах.
     Компанія отримала нагороду "Ідея 2011 року" за свої екологічно чисті офсетні полотна. Під час їх виробництва виділяється на 70% менше вуглекислого газу, ніж при традиційному виробництві.
     Велика кількість патентних заявок засвідчує інноваційність Continental. У 2011 році нараховуватиметься приблизно 1100 винаходів.
     Сьогодні у головному офісі компанії у Ганновері працюють майже 6 500 співробітників. Крім корпоративної штаб-квартири, у столиці німецької федеральної землі Нижня Саксонія також розташовані адміністрація, виробничі потужності та підрозділи з питань дослідження та розвитку продуктів (R&D) трьох гумових напрямків корпорації – «Шини для пасажирських авто та легких вантажівок» (Passenger and Light Truck Tires, PLT), «Шини для вантажних автомобілів» (Commercial Vehicle Tires, CV) та ContiTech. Шини компанії розробляються і випробовуються в Ганновері.
     Сергій Любченко
     
     


Автор: Сергей Любченко прочтений: 1854 оценки: 0 от 0
© Свидетельство о публикации № 6382
  Цена: 1 noo



Ваши комментарии

Пароль :

Комментарий :

Осталось символов
Доступна с мобильного телефона
Чат
Опросы
Музыка
Треки
НеForМат
Академия
Целит
Юрпомощь


О сервере


О проекте
Юмор
Работа
О нас

Earn&Play
Для контактов
skype:noo.inc


Этот сайт посвящен Георгию Гонгадзе, символу борьбы за свободу, журналисту, патриоту, человеку... Ukraine NBU Hrivnya rate
Russian ruble rate
Noo Web System



Редакция за авторские материалы ответственности не несет
стать автором
Micronoo Links Neformat Links Noo Links Chess Links Forex Links Weapon Links

Идея и разработка
компании NOO
На сайт разработчика