Независимое аналитическое интернет-издание "Искра" это право на информацию.

Эту планету уже давно захватили негодяи, и удерживают власть, стравливая между собой тех, кто это понял.

На главную страницу

Парольный вход для авторов.

автор: c до

ДИКІ ТАНЦІ
Автор: Станислав Власенко      Дата: 21.10.2003 12:14


     "Дикі танці" (травень 2003) - 11 нових треків, що представили сучасну компіляцію етнічного матеріалу на основі древніх гуцульських мотивів (ритмів і танців) та сучасних нових течій поп- та рок-музики. Започатковано новий стиль не лише у творчості співачки, айв українській популярній музиці.
     2001 рік. 10-і ювілейні "Таврійські ігри" відкриваються абсолютно новою тоді піснею Руслани "Знаю я". Це був початок "Гуцульського проекту" співачки. В серпні того ж року розпочато роботу над кліпом, що згодом побив усі українські рекорди по масштабу кіновиробництва та створив прецедент нового формату музичного відео. Після підписання контракту з транснаціональним лейблом ЕМІ в грудні 2002 розпочалась робота над альбомом. Травень 2003 - зведення майбутнього альбому завершується в британській студії Пітера Гебріела Real World.
     Понеділок 11 червня 2003 року - цей день в культурному житті країни відзначився національним релізом альбому Руслани „Дикі танці".
     З жовтня, 2003 - альбом Руслани "Дикі танці" досягнув відмітки 100 000 офіційно проданих копій.
     100000 ліцензійних копій за 100 днів без допомоги концертного туру (найпотужнішого з існуючих промо заходів в підтримку альбому)! Такий результат не міг не привернути увагу до країни, яка раніше, через засилля в ній „піратського" ринку, не входила в міжнародну систему рейтингових оцінок музичних продажів.
     З нагоди першого в Україні ОФІЦІЙНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО факту продажу 100000 ліцензійних копій музичного альбому і згідно градацій, існуючих у Канаді, Іспанії, Італії, Польщі (розвинутих країнах з музичними ринками близькими до українського, хоча й більшими від нього), компанією Comp Music ЕМІ буде запроваджено та вперше вручено почесну нагороду „Платиновий диск".
     Успіх альбому - це не тільки творча перемога Руслани, але й відритий виклик аудіо„піратству" в країні. Аналізуючи динаміку продажів альбому, було чітко відзначено пряму залежність ліцензійних продажів від насичення ринку „піратськими" копіями. Так в першій половині серпня і в середині вересня цього року в найбільших містах України була зареєстрована особливо велика кількість різноманітних нелегальних копій касет та компакт-дисків альбому „Дикі танці". У відповідь на це компанія Comp Music ЕМІ спільно з Міністерством Внутрішніх Справ України та спеціалістами, співпрацюючими з IFPI запровадили спеціальні заходи по контролю та перешкоджанню розповсюдження контрафактної продукції. До Дня Незалежності України в центрі столиці продюсерським агентством Руслани була проведена перша у своєму роді масштабна антипіратська акція із залученням промоутерів, спеціальної сувенірної продукції і безпрецедентним фактом продажу ліцензійних копій альбому за цінами, наближеними до піратських.
     Дилетантство в українському шоу-бізнесі поступово втрачає свої позиції. Руслана відкрито говорить про свій принцип щодо цього: усі без винятку її проекти реалізуються виключно із задіянням прогресивних світових технологій та визнаних спеціалістів. Якість кінцевого матеріалу при цьому іноді вища, ніж можуть технічно передати більшість українських трансляційних мереж (звук - Dolby Digital, звук - High Definition).
     „Дикі танці" від створення та запису матеріалу до промо-кампанії - професійний у всіх розуміннях проект, що вже був належно оцінений не тільки українськими спеціалістами.
     „Дикі танці" - самостійний та самодостатній комерційний проект, що створений без жодного зовнішнього комерційного спонсора.
     Автори переконані, що запорука його популярності у використанні професійних визнаних у світі технологій виробництва та популяризації. Так, зокрема, рекламна кампанія останнього альбому - це послідовне впровадження в Україні цивілізованої світової схеми просування музичного продукту. Були задіяні потужні медіа- та менеджмент- ресурси великого рекламного агентства, що належить співачці та її чоловіку і продюсеру. Результатом комплексу маркетингових заходів, сьогодні в наявності є усі атрибути бренду Руслана: чіткий імідж, суть, позиціонування, індивідуальність та впізнаваність, реальний попит. Це дає підставу запровадити по відношенню до Руслани та її „Диких танців" новий термін - успішний Музичний Бренд, або Творча Марка (ТМ).
     Вручення першого офіційного „Платинового диску" відзначить не тільки особисте професійне досягнення музиканта, що отримує „візу" на європейський музичний ринок. Ця подія іміджево позитивна для всієї країни, адже наголошує на поступовому вході українського шоу-бізнесу в правову зону, створенні конкурентноздатного національного музичного продукту..
     


Автор: Станислав Власенко прочтений: 1442 оценки: 5 от 2
© Свидетельство о публикации № 676
  Цена: 1 noo



Ваши комментарии

Пароль :

Комментарий :

Осталось символов

Доступна с мобильного телефона
Чат
Опросы
Музыка
Треки
НеForМат
Академия
Целит
Юрпомощь


О сервере


О проекте
Юмор
Работа
О нас

Earn&Play
Для контактов
skype:noo.inc


Этот сайт посвящен Георгию Гонгадзе, символу борьбы за свободу, журналисту, патриоту, человеку... Ukraine NBU Hrivnya rate
Russian ruble rate
Noo Web System



Редакция за авторские материалы ответственности не несет
стать автором
Micronoo Links Neformat Links Noo Links Chess Links Forex Links Weapon Links

Идея и разработка
компании NOO
На сайт разработчика